2008/08/29
Google最強のブランド戦略を読んだ感想。
Google最強のブランド戦略を読んだ感想。検索フィールドに「世界で最も愛されるブランドになるには?」と入っている表紙が面白い。ブランドコンサルティングの人による説明。何がすごいのか?ということから始まり、理念や内側に関しても書かれている。いろいろとうなずける部分も多かった。「一つのことを極めて、本当に上手くやるのが一番。」これは納得。でも関連性を考えるとどこまでが一つといえるのか悩む。見る角度によっても違ってくるし、難しい。「邪悪にならない」というも分かるけど、出る杭は打たれるんだよね。Automatically translated text:I read the Google brand strategy strongest impression. Search field, "the world's most loved brand to become?" On the cover interesting. Explanations of brand consulting. What is cool? It starts from the inside in terms of ideology and being written. And there were many different parts make sense. "It's a very, very well indeed it is the best." This is convincing. But considering the relevance Where does one say? Worry. Viewing angle is also different, and difficult. "Not evil" and I know, but I was struck by the pile out, do not you?
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